今日,上堂冇訓過覺,好叻仔,但係上堂悶到死,冇乜心機,d英文又唔係好聽得明,個個Miss Wing個d英文又快,d英文又好深,我基本上係到坐,聽一個外國人講野咁,我係咁問我格黎個個,佢講咩呀,一堂都冇左幾廿次,我都覺得我自己煩,但係問佢又佢又唔係好想答,所以我都係唔想問佢。之後小息,我係咁訓,因為好累。
你就好啦,我都想病下,唔想返學。因為想係決賽前抖抖。你快d好返啦。