每日一記---->羽毛球仔仔^^
無論你有咩開心或者唔開心∼

     都可以上黎e到留言∼

雖然我地下年唔能夠一齊讀書∼

     但希望你地能夠每日上黎e到∼

一齊傾計∼
HAPPYOSCAR
暱稱: Oscar
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日終於可以relax下啦...
八婆李美儀!!!
我同你地講,我好憎你地...
重開日記!!!短期內都唔...
唔開心囉,,,
文章分類
全部 (253)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 256
今日人氣: 60
累積人氣: 10043
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 1 日  星期二   晴天


今日同尋日一樣,都係唔係好想返學!! 分類: 未分類
今日係11月1號  星期二  好天

  今日,上堂冇訓過覺,好叻仔,但係上堂悶到死,冇乜心機,d英文又唔係好聽得明,個個Miss Wing個d英文又快,d英文又好深,我基本上係到坐,聽一個外國人講野咁,我係咁問我格黎個個,佢講咩呀,一堂都冇左幾廿次,我都覺得我自己煩,但係問佢又佢又唔係好想答,所以我都係唔想問佢。之後小息,我係咁訓,因為好累。

 

  你就好啦,我都想病下,唔想返學。因為想係決賽前抖抖。你快d好返啦。






訪客留言 (返回 HAPPYOSCAR 的日誌)


EunicePig* 於 2005-11-01 07:22 PM 發表:
想病... 打唔到波la!!!!!!!!!!!!!!
 
PS : 我黎留言係你既福份XDDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



家姐 於 2005-11-01 07:10 PM 發表:
做咩唔想返學呀.......?????
好多謝你教我打波喔,,,
不過我好驚自己會令你失望呀
你會教我咖??係唔係呀?????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]