今日係11月2號 星期三 好天
今日,一早起身又係好唔想返學,因為鬼咁累,加上都唔係好中意間學校,所以日日都唔係好想返學,知不過點都要捱埋落去,仲有8個月,但係無論如何,我一定要轉返去羅中下年,如果唔係我一定會跳樓。今日睇完比賽,我去左搭地鐵,左到西史miss,個個死人格格又跟住我叫,都唔知聽日點面對佢好,又唔知聽日上西史堂會唔會比佢串咀,現加好驚tim∼∼∼