今日係11月5號 星期六 好天
今日九點幾比人叫左起身,勁累。平時咁早起身,今日可以訓晏d都唔得。起左身之後比人鬧,我呀媽同我呀爸係到唱雙黃,兩個一齊鬧我同我細佬。超無奈。跟住就落左去飲茶。飲完茶上黎溫書,勁乖仔,連我自己都唔信 ,自己可以咁乖。下午,我e媽黎左,又落左去飲茶。之後去左做義工,做到我好悶,上返屋企做功課。下星期再做過。