今日係11月10號 星期四 好天
今日,咪又係唔想返學,都唔知點解,覺得返學好煩,d miss又煩,d同學又煩。我都唔識點樣對佢地好,對佢地好,我驚比佢地以為我好好蝦,對佢地差,又驚我會冇朋友,都唔知點算好。