每日一記---->羽毛球仔仔^^
無論你有咩開心或者唔開心∼

     都可以上黎e到留言∼

雖然我地下年唔能夠一齊讀書∼

     但希望你地能夠每日上黎e到∼

一齊傾計∼
HAPPYOSCAR
暱稱: Oscar
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日終於可以relax下啦...
八婆李美儀!!!
我同你地講,我好憎你地...
重開日記!!!短期內都唔...
唔開心囉,,,
文章分類
全部 (253)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 256
今日人氣: 19
累積人氣: 9897
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 1 日  星期四   晴天


激死我 分類: 未分類

今日係12月1號  星期四  好天
  今日,我一朝早返左去,交封道歉信比某呀SIR,係極之唔願意之後交比佢。條氣勁唔順,交左之後以為諗住可以保住個位,點知佢話對我冇信心,下場冇得我出,又話我冇體育精神,所以比個廢人出都唔比我出。個時條氣勁唔順,好想鬧佢,不過我冇咁做。因為仲係諗住可以拎返個位,上佢堂個時我勁乖,一粒聲都冇出。好專心。不過有時有d野係我始終都係我既,唔係我既始終都唔係我既,依個世界就係咁現實,淨係識得刷鞋就可以上位。本身我都可以保住個位既,點知有d小人係我背後講我,所以冇得出,,,,

 






訪客留言 (返回 HAPPYOSCAR 的日誌)


牙妹 於 2005-12-01 09:46 PM 發表:
道歉信=佢叫你交嫁~?
我都覺得好唔順同埋爆唔鋸囉~
嘩~佢仲話你冇體育精神~叫佢收啦~
邊果小人係你背後講你~叫佢88啦~(爆粗中,不過冇打出梨)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]