今日係12月1號 星期四 好天 今日,我一朝早返左去,交封道歉信比某呀SIR,係極之唔願意之後交比佢。條氣勁唔順,交左之後以為諗住可以保住個位,點知佢話對我冇信心,下場冇得我出,又話我冇體育精神,所以比個廢人出都唔比我出。個時條氣勁唔順,好想鬧佢,不過我冇咁做。因為仲係諗住可以拎返個位,上佢堂個時我勁乖,一粒聲都冇出。好專心。不過有時有d野係我始終都係我既,唔係我既始終都唔係我既,依個世界就係咁現實,淨係識得刷鞋就可以上位。本身我都可以保住個位既,點知有d小人係我背後講我,所以冇得出,,,,