今日係12月5號 星期一 好凍
今日唔知點解一起身就好精神,不過今朝起身真係好凍,凍到我都唔想行返學。終於到左lunch,班際排球終於開始,首先我地落後左一場,之後連追兩場,險勝一分,入左五強。跟住,放左學後既學界羽毛球九龍區第三組b組既決賽,我地學校,又係以局數三比二險勝。所以話今日真係雙喜臨門。