今日係12月7號 星期三 好凍
今日真係好凍呀,凍到我差d起唔到身呀,起身個時成個人都彊哂。返到學校,入左課室,個個都叫我雞爺,超無奈= =。天氣開始轉冷,請各位親愛既同學仔著多件衫呀!!!祝你地有個開開心心既聖誕!!!