今日係10月2號 星期日 無lala好大雨
今日,唔係,應該係尋晚,我成晚冇訓過覺,好累,朝早十點又要補習,所以勁累,一補補到兩點。之後去左食野。食完返到屋企,同左某某人傾電話,開心。聽日開始,朝朝都有人morning call我,哈哈!!