每日一記---->羽毛球仔仔^^
無論你有咩開心或者唔開心∼

     都可以上黎e到留言∼

雖然我地下年唔能夠一齊讀書∼

     但希望你地能夠每日上黎e到∼

一齊傾計∼
HAPPYOSCAR
暱稱: Oscar
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日終於可以relax下啦...
八婆李美儀!!!
我同你地講,我好憎你地...
重開日記!!!短期內都唔...
唔開心囉,,,
文章分類
全部 (253)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 256
今日人氣: 8
累積人氣: 9886
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 6 日  星期四   晴天


又係好唔想返學∼∼∼∼><>< 鬱悶 分類: 未分類

今日係10月6號  星期四  好天

  今日又要返學喇,超唔想返呀,轉左校冇一日開心過,仲慘過冇得打波。真係好想死左去。不過10月我唔洗點上堂,因為有好多學界,所以一個星期有兩日都唔洗上堂,最開心就係呢d時間,冇比d miss煩,真係好開心,不過諗到第二日又見到佢地,真係好難頂><,仲要依加日日上堂都係咁訓,冇乜點聽過書,不過d野都識哂,唔洗驚。仲有我個班有好多低能仔,成日都講埋哂d低能game,超煩!!!

  唉∼∼∼∼

  如果日子冇左你,我都唔知點過好!∼






訪客留言 (返回 HAPPYOSCAR 的日誌)


梁茵 於 2005-10-07 07:51 PM 發表:
hi!hi!
e排點ar!!!
好耐冇見你la!!!
我個多d黎留言嫁la!!
不過......
你都要去我個日記..留言嫁..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一定去
Posted at 2005-10-10 10:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀WING... 於 2005-10-07 05:19 PM 發表:
今日上堂我係到訓,,,LUCNCH先返學..
你校好多仔GE咩
不過我今日上堂係到傾左2HOURS電話..HAHA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



牙妹 於 2005-10-06 09:42 PM 發表:

乜你日日都唔想番學呀,,

不過我都明既,,,,你校咁多仔,,,一條女都冇,,

~今日上堂系到訓,,,不過我試過今日上堂係到傾電話呀,,

 

 

冇左邊個日子唔知點過呀,,呀嫂!>?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]