每日一記---->羽毛球仔仔^^
無論你有咩開心或者唔開心∼

     都可以上黎e到留言∼

雖然我地下年唔能夠一齊讀書∼

     但希望你地能夠每日上黎e到∼

一齊傾計∼
HAPPYOSCAR
暱稱: Oscar
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日終於可以relax下啦...
八婆李美儀!!!
我同你地講,我好憎你地...
重開日記!!!短期內都唔...
唔開心囉,,,
文章分類
全部 (253)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 253
留言總數: 256
今日人氣: 25
累積人氣: 9968
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 7 日  星期五   晴天


今日/////比個令仔挑戰∼∼∼ 分類: 未分類

今日係10月7號  星期五  好天

  今日,係球場到比個令仔蝦我,佢話要挑戰我,仲話要炒我蛋,我好驚。點知我打兩場都贏佢15:6,佢冇野好講,最尾佢話我好勁,我好無奈。

  星期一,要游決賽,現加好驚。

  不過我知道你唔會黎睇我游,但係我知道你一定會支持我∼∼∼∼

 






訪客留言 (返回 HAPPYOSCAR 的日誌)


痛±╮心_啜...泣. 於 2005-10-08 11:47 AM 發表:
唔應該la~蝦細路...讓下佢ma~
游決賽就一定要加油la!!
努力ar!!支持你ga!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我冇蝦細佬,係佢蝦我∼><
Posted at 2005-10-08 11:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙妹 於 2005-10-07 11:54 PM 發表:
嘩~~~~卑果令仔挑戰呀,,,,果令仔真係冇用,,,,,15:6,,,
游決賽呀,,,好牙,,,,唔錯唔錯,,,,,,不過你係咪真係拎第一先,,,,,係先支持你嫁渣,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個令仔講真都幾冇用架
輸左仲要打人..
Posted at 2005-10-08 11:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WinG... 於 2005-10-07 10:29 PM 發表:
比個令仔蝦....你蝦返佢lor...
伙仲要打兩場都贏佢..haha..好野
星期一決賽唔好驚。....我十卜你4ever
sor呀...唔黎睇你游...+油呀....比個獎我la...hehe
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

拎到一定比你∼   
Posted at 2005-10-08 11:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]