| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
24,25號@camP |
|
24,25號是去camP;
雖然只係2日;
但係就好似去左好耐咁,
可能同玩左好多既遊戲既關係啦;]
仲曬到好鬼死黑添/3\
媽!
仲識到右係讀TKP既HONG KONG
C兄 XP
個camP大部分既時間都係玩歷奇*
成日要比人抱T^T
但係個個都係咁嫁啦=]
好似一個遊戲咁丫;
要點講呢...?!
姐係;
有一條打環既柱..
好高既;
你要上去,
再落番去!
好高難道!
你要諗下,計劃下係邊個上先啦!
邊個最後;
最先果d緊係有好多人幫你上去啦,
但係月後就會月小人幫你上去嫁啦!
所有人都成功曬;];];]
仲有一個遊戲係要玩水既xP
個個都淋濕曬...;
好好玩;
卡卡....
有一個仲難呀;;;
咁呢我地全部分開2組啦;
1組到要有一half人帶眼罩
我自告奮勇帶xP
任務就係用線要整一個等邊3角形 (整出黎好;}
但係只可以帶眼罩d人掂線,但不可說話]
冇帶果d只好可以講野;但唔可以掂線;
ya!
我地組係第一組整好*
晚上;
唔訓 (去camP點可以訓?!)
同d男仔玩qiller
xpxpxpxp
正呀!
玩mc既qiller!
我表第成日做mc xP
我成日做QILL
正呀!
都唔知點解成日做X)
4點35分;
太支力!
頂唔順訓鬼左...
第二日要做晨操
;;;;
最尾既LUNCH;
我食左2碗飯
其實唔係我特別餓;
係我不嬲都係咁大食..
唔好話比人知呀;;
SHhhhhhhhhh....
xP
|
|
|

|
|
:P 玩得開心; 食得放心xD 下次搵你賣廣告;;;;;;;
|
|
|
yO. cm4u=] 個camp好似唔錯! 玩得開心, 食得放心! by ching
|
|
|
GAG位喜邊= 口-? 嗯嗯; CamP好好反;p 好想再去ahhhhhh; 但係要我你, 我先去T3T
|
|
|
呵呵` 真有笑到嫁我^^ 你見吾見到姐?! 實見到既.... camp好玩MA?! 好玩既/\/\" 我講咩?? 吾知-3- Honey為左Daling而留既CM>3
By:kaka`
|
|
|