HATINGYOU
暱稱: 喪屍*=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
2008 年 7 月 28 日  星期一   晴天


24,25號@camP
分類: 未分類

24,25號是去camP;

雖然只係2日;

但係就好似去左好耐咁,

可能同玩左好多既遊戲既關係啦;]

仲曬到好鬼死黑添/3\

媽!

仲識到右係讀TKP既HONG KONG

C兄  XP

個camP大部分既時間都係玩歷奇*

成日要比人抱T^T

但係個個都係咁嫁啦=]

好似一個遊戲咁丫;

  要點講呢...?!

姐係;

有一條打環既柱..

好高既;

你要上去,

再落番去!

好高難道!

你要諗下,計劃下係邊個上先啦!

邊個最後;

最先果d緊係有好多人幫你上去啦,

但係月後就會月小人幫你上去嫁啦!

所有人都成功曬;];];]

仲有一個遊戲係要玩水既xP

個個都淋濕曬...;

好好玩;

卡卡....

有一個仲難呀;;;

咁呢我地全部分開2組啦;

1組到要有一half人帶眼罩

我自告奮勇帶xP

任務就係用線要整一個等邊3角形  (整出黎好;}

但係只可以帶眼罩d人掂線,但不可說話]

冇帶果d只好可以講野;但唔可以掂線;

ya!

我地組係第一組整好*

晚上;

唔訓 (去camP點可以訓?!)

同d男仔玩qiller

xpxpxpxp

正呀!

玩mc既qiller!

我表第成日做mc   xP

我成日做QILL

正呀!

都唔知點解成日做X)

4點35分;

太支力!

頂唔順訓鬼左...

第二日要做晨操

;;;;

最尾既LUNCH;

我食左2碗飯

其實唔係我特別餓;

係我不嬲都係咁大食..

唔好話比人知呀;;

SHhhhhhhhhh....

xP

 

 

發表時間:2008-07-28 06:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 HATINGYOU 的日誌)


HATINGYOU 於 2008-07-29 06:30 PM 發表:
:P
玩得開心; 食得放心xD
下次搵你賣廣告;;;;;;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



helena_leehk 於 2008-07-29 06:25 PM 發表:
yO. cm4u=]
個camp好似唔錯!
玩得開心, 食得放心!
by ching
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HATINGYOU 於 2008-07-29 05:37 PM 發表:
GAG位喜邊= 口-?
嗯嗯;
CamP好好反;p
好想再去ahhhhhh;
但係要我你,
我先去T3T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



farewell_520 於 2008-07-29 05:03 PM 發表:
呵呵`
真有笑到嫁我^^
你見吾見到姐?!
實見到既....
camp好玩MA?!
好玩既/\/\"
我講咩??
吾知-3-
Honey為左Daling而留既CM>3

By:kaka`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最新動向:p
未定:
活動: 晨運

未定:
活動:食屎屎餐廳
最新文章
2008-08-02
2008-08-01
2008-07-31
2008-07-30
2008-07-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客