今日同人去左動漫展,唔算太多人.我地入到去就周圍行下,果度d野同上年差唔多.到左下午,有呀sa同吳尊既書的簽名會.我地在好遠既地方望佢地,因為周圍都好多人迫住,所以望得唔太清楚.之後佢地要走喇.我地繼續周圍行下.去左攤位玩遊戲,不過都幾難玩.之後就走.去左食野.食完行左陣街,就搭車搭船走啦.