| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 1 月 11 日 星期三  | |
今日第一堂係PE.....我同牙婷第一個返到,,,,,,我地班D人遲左一鐘鍾先到....
有人SD信息話MISS吹雞搵牙SIR....跟住果個人就SD信息話 我就返到啦 我好撚驚呀
上完PE堂..有四個鐘....D FD 話諗住去唱K ..但有個FD 話唔去..SO 冇去
我就同牙婷係山景行下.......
有一段時間..但唔記得幾時....有個小學生佢落緊樓梯..我就上緊樓梯..本身諗住借過..點知佢扮曬野
跟住我咪唔理佢...一直行........一野撞佢到..... 佢本身又想撞我 但撞唔到..我O晒嘴 笑死人
一樣就係甘過....
|
| 刊登時間︰2006-01-12 04:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|