[[[[[[[[[[唔知下年會升咩班呢...]]]]]]]]]]
係攞成績表之前我最重視都係呢一個問題...
其實最重要既係...就算唔同班,
點樣可以維繫到兩個人之間個份珍貴既友誼,
呢一個問題!.我重複冧左好多好多個一次.
最多既相處,就係因為兩個都係同一個班房.
但係如果已經唔同班...又點算呢?
如果唔同班,,敵人會唔會變番朋友?
好朋友會唔會就變左schoolmates???
我冧自己已經分唔到咩人係真心對我好.
咩人係扮對我好.想陷我於不義...
我覺得自己好似將所有人都當做壞人,,,
我不停同自己講.已經學期尾.
就算所有憎我所有人唔鐘意我都冇所謂.
因為只要我係真心對過佢地好就得.
但係原來唔係...
我覺得.佢地都我既恨...
把一切都延續下去.!
|