| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2010 年 7 月 17 日 星期六  |
| 2010-07-17 |
分類: 未分類 |
我聽日已經生日喇...
時間過得真係好快...
係我不知不覺自己倒數期間.
原來已經到左我生日...
係我自己認為最重要既日子(:
聽日6:30要起身lu.
要同sabrinalam去op...
FREEFREEFREEFREE!!!
本身係冧住20號去(:
不過既然得閒咪去左先囉,
op,我黎喇!
我已經去耐冇去過op...
要早d去.[=
玩晒全op最激死機動遊戲<3
|
|
|
sab<3 於 2010-07-17 08:40 PM 發表:
haha ngo dei ting yat yat ding wui wan dak ho hoi sam -v- yiu hak sei zi gei ar xd sab:-* wish u a hapi bday in here first .v.
|
|