| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2010 年 7 月 18 日 星期日  |
2010-07-18  |
分類: 未分類 |
今日同sab去左海洋公園.
玩左
-3次roller coaster,
-2次海盜船
-2次Abyss(正!)
-一次滑浪飛船
-一次飛天韆鞦
-一次越礦飛車
-一次唔知咩摩天輪(正!)
-一次飛鷹
熱到死.
兩個人m記叫左4樣野都62蚊~
sab係op送左兩隻海豚比我(:
超級得意<3
本身係想玩夏水禮嫁,
點知搭左纜車落去又廢是上番去.
所以3:35分就走左.
total都玩左6個鐘(:
好攰~~~[/|\]
13歲既第1日
我終於玩左abyss魯=]
好開心=]頭先去pizza hut食野..
食左勁大個西班牙嘜嘜嘜pizza>
肥死人喇<3
|
|
|
*KING* 於 2010-07-21 06:06 PM 發表:
RE:多謝(: 嘜有洗衣機咩-0- 係map度見唔到..<3
繞.洗衣機咪等於個個太空摩天輪囉-3- 你真聰明.
|
|
|
sab<3 於 2010-07-19 09:05 AM 發表:
yeayea ngo oi nei <3
|
|
|
*KING* 於 2010-07-18 09:38 PM 發表:
=]生日快樂[= 點解呢, 唔玩洗衣機呢. FING到X咁. 雖然暈~ 但好正-V- +++++++令女推薦+++++++XD
|
網主回覆
多謝(:
嘜有洗衣機咩-0-
係map度見唔到..<3 Posted at 2010-07-19 11:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|