諗起行雷閃電,真係幾得人驚!
個時六年班去麥理浩夫人渡假村,咁係個d畢業營呢既,好記得第二晚由飯堂返去營屋個度,咁岩我同d friend 係住係半山區位置(如果你地去過呢,大約係村既80幾號或者100-106,106真係山頂位行都要5分鐘先上到去),咁返上去個時,雷電交架,d雷又響wo!自己同d friend一齊上返去,諗起都慘,自己又濕,又要攞傘,仲要攞公仔麵(諗住玩通頂,冇消夜又點頂呢?),最驚係自己位於高處,怕比雷砍中!之後,拿拿聲飛跑返去個營個度...
回想返轉頭,都幾搞笑...