今天是我第一天寫日誌= ='
對好多野都唔識-.-' 請多多指教
今日..要測中文@@.... 但是唔洗驚 因為... 我出貓了>..< 因為個miss 岩岩黎
所以我就乘虛而入了@..@ 結果我出得就出了-.-' 仲同譜一齊出 提了佢小小野 跟住收卷 咁就ko一科
跟住上物理堂哥時 係window出邊見到一件令我不爽的事 就是我看到下邊上體育堂哥時 見到有條pk和的暗戀的對象是到玩
囧rz 我差點情不自禁咁把水津米落去\ / 到了周會堂 個校醫是到講點洗手點用口罩 仲抽人起身答問題 好在 抽我唔中 抽中左王子 我地成班笑左佢一陣 跟住中午就同王子佢地返屋企 買買下野見到劣b彤 不禁串了他幾番 之後返到屋企
一個人都無 唯有開電腦睇下有無新動畫 出了旋風管家49了>.< 看完之後 上下論壇 到1點10個字左右 王子打黎一齊返學了
回到學校 又聽菜頭講廢話 真囧 前面個周董又無帶書 落左黎後邊同我睇一本書 搞到無得訓 菜頭的電波太強 令我差d訓左 之後又無啦啦話我有無準備聽日個文法 我心林 「干」 跟住是咁話準備左 準備左 真是煩= = 跟住上埋個化學堂 同自修就閃人8.8 去到對面高一會計哥到等王子佢地 等等下見到祥祥佢地是到玩 追到廁所 我也追上去了 入到去唔見左人 但是我都是搵到佢 之後肥仔 同旦入到黎搵佢 haha 都是俾我出賣左 他受了點皮肉之苦後就走人了 跟住問佢幾時有眼鏡 佢話星期二先有得囉 好期待佢副眼鏡點樣
之後落左去打波 我無打 因為唔是運動服唔俾打=.=' 睇佢地打 打嬴左2隊後 對住高人隊 輸左-.-' 跟住走了 去好世界買野食@@出到黎見到誠誠 聰同發哥 跟住行到去如意之後就分別了 之後回到家 煮飯 今天有西蘭花抄肉片 是我整的 食了三碗飯後 回方寫日誌 譜又是咁煩住我要+條女個msn 令我好煩煩.......................... 跟住沖涼 就咁一日....
|