咁就一日啦 今日測左個文法 so easy~ 咁又ko左一科了
之後到了體育堂 要測驗 但是仲咪要我哥行測 所以就同杰打冰乓波 打到成身汗又熱到死-.-
上到課室聽埋個化學堂 完全無聽到書>.< 訓了
到了自修堂 個onjj菜頭話要做代數 其實是幾何 兩樣都分唔清 真可憐7.7 依家亂填曬d選擇題就交了
跟住放學過對面 俾王子 追住黎打(玩)左一陣之後 佢地就落左去打波了 我就因為要俾d野人就無落去 之後去左電腦班吹下水
祥祥要囉眼鏡了 唔知點ge樣=.= 跟住落到學校門口到見到佢 跟住俾左就走人了 跟住同pizza返屋企 佢話叫我做BE-1 但是譜話好辛苦唔想做-.- 返到屋企睇電視 老豆返左黎之後就講左好多野 講左好耐 跟住開腦 之後去煮飯 今日得咸魚瘦肉同菜(唔知咩菜 好難食) 之後老豆唔舒服 好早訓左 我就洗碗 倒垃圾 拖下地 摺埋3之後就玩了 玩左一場信長 結果又是re d人是咁話卡 走曬場囧rz
跟住沖埋個涼 訓教了zzzz.... 今日阿哥生日 祝你生日快樂>.<~~~~~~~~
|