咁就ko兩科啦 一科代數 一科歷史-.-
代數非常容易-.- 講真 條附加題跟住就是同之前d測驗卷附加差唔多-.- 是數字唔同 基本一樣 測完跟住等王子佢地 等到10點半其他先出黎-.- 跟住就返屋企 順便買個m記 之後返屋企睇動畫 又有動畫完了 干 4月新番哥d快d到 跟住睇論壇 入歌 整到2點幾 仲未見到有電話 所以自己走了 返到去買歷史 淨是拎左張問答紙(走哥時都唔記得拎-.- 豪俾佢) 跟住好快就做完 過去等至子 過左陣佢去黎之後就同佢走了 返到屋企睇動畫 clannad番外篇-.- 好似仲有下一部 跟住睇完就玩魔獸 玩到7點幾 玩魔獸玩到好唔爽 跟住對左老豆老無發皮氣 so sor 跟住洗碗 入方呆 呆到11點幾雞聰找我話搞msn d野 之後就沖涼 訓教gg 聽日個文法凍過水=.+"
戰國第一兵 幫我gg曬d考試! 9898
|