hi~
好耐冇打blog啦
今日唔跳點解想打番...
講番之前
我地學校踢ge第二場學界足球
輸q左,,,,,仲要輸2比0
果場,,
我踢踢下仲要抽根
好彩我頂埋落去
不過如果唔係我,,,,,
大家可以有多d 攻勢,,
最衰果場我抽根
幫唔到佢地d咩野
搞到大家入唔到16強.
好對唔住呀咁多位....
原諒我啦!!!
今日換左位啦.....
俾老師搞到我一個人坐....
我決定第二學期要比d心機讀書,,,,,,,入番頭35名!!!