今日
一個字.......(((((唉)))))'
因為琴晚同我BB傾完電話之後..
成12點30,,
之後係12點46 sd左個msn俾佢
就訓lu...
但係訓到咁上下
4點幾..又唔知點解醒左,,
平時好好訓架嗎//
都唔知近排搞咩黎..
成日都勁早起左身..
之後咪訓番,,
但係又要係8點幾起身,,
神咁早起身..bb又未訓醒..一個人又唔知做咩好,,
果陣真係,,,全屋企得我一個傻下傻下係到行來行去..
不過今日大致上都勁開心..
因為有bb佢陪住我..
話時話..我好耐冇見過佢啦..
成2日都冇見過佢...
真係好掛住佢..又好想攬住佢..
因為果種感覺係好幸福,,
希望佢日日都咁開心啦...
仲有呀..星期一要踢班足lu..
驚驚呀...不過我會+油架啦..
p.s bb,,我愛你呀...=)
|