今日係我地2e班同2c班打比賽的日子
果日真係好驚
我地成班人都怕比人抄
但我地果場都好像係10比28
係就係lost
但係有10分
都算對我班有個交代
而我都入左4分啦
好啦
今日打住先
明天仲要番學