今日超級HAPI呀!!!!
樂樂 , 阿駿 ,令妹 , 歐陽 , MEI YEE , 嘉琪 , 彤 & ME
一齊玩UNO...
彤係我上一家,佢成日都抽到 "+4"既
我成日都食,
個時歐陽&MEI YEE都WIN左喇...
跟住有一次彤再出既時候,
我諗住都係我食嫁啦,
點知樂樂CUT左牌俾彤食,
但係彤都冇食到,
因為嘉琪出左呀,
所以就俾左令妹食LA....
多得樂樂救左我一命呀...
我唔洗食喇,
可能佢係見到我成日俾人draw,
所以先出牌嫁姐,
又或者啱啱有牌啦....
總之,
好多謝樂樂 ~~
I LOVE YOU SO MUSH 
|