今日,有一件事發生左...
如果係同班既就會知道,
我係qooza都唔講咁多呢件事,
唔好再講呢件事..
而今日仲有一件事,
就係同 +琪 & 彤去座283,
去到新城市,
本來好想行去嫁,
但係今日天氣都算熱,
跟住去到就行去一田逛街,
到左0500,
+琪送我地去搭火車,
0530就去到上水,
當同彤說再見既時候,
過天橋見到"陳友濂",
*(MY EX CLASSMATE!!!)
就同佢座雙人位,
一路聊天同一路聽佢講笑話,
佢同之前一樣冇變過,
都係好鍾意講笑,
到左天恩既時候,
佢要落車啦,
同佢SAY 88,
佢話下一次再見到既時候再傾,
我諗都唔知幾時可以再見,
因為都唔係成日見,
今日講住咁多先啦...
*****((今日本來真係好想同佢地一架嫁))*****
  <---之前影既相=]
|