| «‹ February 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | |
|
| 2015.5.24 |
分類: 未分類 |
-
頭先真系好warm.
你會主動黎揾我.
雖然我真系好想好想你陪我打場LOL.就夠.
一齊打下路.好似好幸福甘♥
但系既然你都話要體電視囉.甘唔緊要啦-3-
我會聽你話.總之做翻以前既我就得.
一個人既時候會.
但系對住你.我無呢個勇氣.
因為以前既我.系一 個唔好既我.
無論性格.成績.品德都唔好得去邊.
簡單來說,就是一個壞女孩.
為你而改.系值得.
呢啲唔開心既野.唔好提啦.
費事又犯罪憎啦.
話說聽日同班姊妹去OP♥
雖然咩都玩過曬.
但系呢啲就唔怕多既xdd
想抽只公仔比距♥
雖然唔知距中唔中意.
但系起碼.呢份心意系一定有.
你話架."你送既我咩都要.有果份心意就夠."
為何要我愛上你.一天不一起. 都當作在倒數別離.
|
| 2015.05.24 |
分類: 未分類 |
-
你話."可能你覺得我付出得唔夠多啦."
我話."我無怪過你任何野架."
的確無.
我只要.你既照顧.你對我既溫柔.對我既坦誠就夠.
你有無甘做過呢.我自己都唔知.
每次say bye.我都好唔捨得.
可能你會覺得我好癡人.好黏人.
但系其實.我只系系你身邊系揾到一份安全感.
每次當我唔開心.嬲.喊咩都好.
我都希望.有個博頭系我隔離.
任我喊任我發洩任我鬧.
將一直擺系心入面既情緒發洩曬出黎.
你本身已經要理學業.我唔想你又多一份擔心系我身上.
一個星期見一次.我咩都夠啦.
每次系我隔離.我都會有種warm既感覺.
每次拖住我.我都會有好有佔有力既感覺.
每次攬住我.我都會有安全感.
200日啦.對你既牽掛.一日比一日多.
|
2015 年 4 月 22 日 星期三  |
| 2015-04-22 |
分類: 未分類 |
-
今日感冒依然都系繼續甘落去.
反而嚴重左甘.
好彩present果陣把聲都算穩定.
如果唔系.走音就比人笑死-3-
的確系有啲緊張><
今日去交收條頸鏈.好令❤
$10去Bid加埋車錢都系$15咋.
可能有啲mk架.但系我覺得好適合我❤
等距impress我啦嘻:D 
檸檬水原來真系好酸.
人生第一次飲lemon water.
覺得酸就加左四包糖。。。
系.距講得無錯.的確同飲糖水無分別.
唔通飲檸檬水都要有經驗?
呢幾日都飲一杯lemon water.
又唔系平窩.你想屈我錢屈到幾時呢?
4片檸檬.我篤都無篤到就系甘酸.
好難唔加甘多糖架啵.
好啦.我犯賤.犯罪增=a=
自己領黎衰。。。食甘多會傷喉嚨既野。。。 |
2015 年 4 月 21 日 星期二  |
| 2015-4-21 |
分類: 未分類 |
-
omg.今次真系gg啦.
呢幾日都記得感冒.所以都無寫到日記而休息多啲.
但系無減輕左個病情.反而嚴重左.
因為我呢.就無食藥既習慣既.多數都系等身體自己慢慢好就得.
但系聽日要Present英文.又要上台唱歌.就系gg.
把聲沉到無得再沉.
唱高音啲啲甘多都成個男人甘。。。
唯有乖乖地食藥啦.
啲fd比既喉糖我都食曬。。。
之前食得多辣野.之後又食過凍野窩.
又辣又凍.個肚唔痛已經好感恩.
無肚痛換黎左呢個喉嚨有痰.塞鼻.鼻敏感嚴重左.講野沙到無得再沙.
同我傾計呢.都無啦啦話.哇點解你把聲沉左甘多既.
系丫.真系沉到成個唔似男人既女人.((其實我到底講緊乜?我都唔知.
唯有早啲訓.練下個present就多啲休息啦.
希望聽日上台會順利啲.講野唔好一舊舊啦.
如果唔系.等比人鏟啦.可以同各位88.
|
2015 年 4 月 18 日 星期六  |
| 2015-4-18 |
分類: 未分類 |
-
今日真系好開心.
可以見到你.
同你玩下傾下甘.
我相信好多人都會羨慕我地.
我體諒到你.所有野.
因為果個人系你.
我地又翻翻以前.
好似以前甘開心.甘幸福.
全世界既人都會祝福我地ha :D
平凡就好.有啲野系憑感覺.
愛你沒期限.只因我心有你❤
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|