星期一放學
星期二放學
星期四放學
星期五放學
星期六早上
英文補習
彷彿已經係我生活中不可脫離的一部分
星期二晏就
去左中環睇話劇
絕對好睇
我覺得唔係少不不雅lo
係2b級至three級lo
最抵死的係果個傻佬
叫人揀一支槍都要跳鬥牛舞lo
而家諗起都笑死
是日金句
我個卵巢好痛呀~
之後就急急腳咁去旺角
途中經過平時補習的地方
有不少的感觸
去到果到~好彩仲有時間剩
咁就吹下水啦
佢間學校就好啦
有4個選擇俾佢地
唔知咩文商理商
點解我冇得揀呀~點解....................
跟住又話佢地要生劏青蛙∼跳住黎劏??
哇∼仲勁過英女廚房好多wo
星期五
今次換左個新地方
去左38樓~
有錢同冇錢真係好大分別
縱使住係中環~
但係38樓的呢到係一d嘈音都冇
如果前面果個匯風唔係度
真係好正
唔~真係要讀好d書至得...............
|