|
|
| Information |
暱稱: 龜浩 性別: 男 國家: 香港 地區: 觀塘區 |
| |
我愛你
2008 年 12 月 19 日 星期五 |
救命...
這陣子的課程好像跟不上
回到家又不想幹..
太累了....
唔
今星期的確發生了很多事
說說全校矚目的歌比吧
2次都只看了些小
發覺很多高班..好小低班...
而且熄左燈..
連個樣都睇唔到....
我諗都係要買左碟
睇番川川同周俊培...
昨天...
MISS林說不知是中幾///好似係中五
有個咩係黑暗到走..仲要自己一個
想起上次的基少營
我諗這次定必不及上次的恐怖
真希望不被老師嚇到
可以反嚇回老師^^
中文
又計9型人格
第3次了
但好神奇的一樣野
上次明明係喜樂型-7
仃次反而係第3型
而第7反而係最低
難道我變了這麼多?
還是計分/題目不同??
而最怕的是
莊SIR都話似LO....
之後成級去左聽歌
悶到嘔...
返到家4:40幾分
到5點鐘
終於搵到人的屋企可以借被我做音功
去到焜家
仲下載緊
之後開始好努力咁做做做
做到一半左右
焜仔終於悶到昏著左
我又係咁做
好彩之前咁勤力
曾經妁一首歌配合埋字幕
所以而家都好快上番手
做左成落鐘先做完字幕果部分
咁就開始搵相
搵左一陣
有好多相都唔係好齊同好岩
所以師父話將d相放哂落去...
但係呢個都係一個問題
so..去左fracebook同問葉君同學借相
終於差不多完成了
見是這樣\
便先儲存
怎知道
儲存後幾秒
即刻陣出不回應的東西
突然手心出汗
有點兒緊張
再開返個檔案
點知
運作到 一半
又不回應
如是者多次
結果一樣
心情開始急燥
打俾師父
佢話唔緊要
話如果係佢會哭...
這時的我///
除了心中爆了幾句粗口以外
都不知該怎樣
這時
已經8點多
唉
放棄了吧
但莊sir說過
人要從好的方面去想
我諗
我有這麼多的朋友和好朋友
eg.焜仔
0願不打機
也借機給我
真的要感恩........
其後只好回家做其他hw
這hw放棄了吧
今早
7點50左右
焜仔將手上的碟給我
說只不過用了少許的時間吧
我知道
其實用了很多時間
這刻
真的想抱著他和親他
真的很感動吧...
不知你是否願意做山山2號
現在只有斷斷2號和貝貝2號
希望你能加入....
昨天
實在忍不到他的言語
每一句也是在串你
每一句也有粗口
每一句都只從自己的角度出發
我不知為何
竟忍不到了
他推了我一下
我可能是忍受不住
也或許是壓力太大要發洩
或許...
我竟還擊了
我相信我人格就來崩潰
我心中將會爆了,,,
請原諒我變了....
|
|
|
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 171 | » |