Home Forum Profile Inbox   Logon
   
Send HO38HO a message


Information
暱稱: 龜浩
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區

New Entry
新年下
新年上
生日週
領訓camp
鐵達尼號

Friends


第一張血汗紅衫魚
2010 年 6 月 21 日  星期一

琴日父親節呢個大日子

冇啦啦晚黑就要去試工

個boss都幾醒wo

搵d最忙的時間俾我試工

咩我個樣好似水魚咩><

5點9去到

就拎左件3俾我去廁所換

和服wo~又冇人教我

搞到我唔知著成點lo

等我換完3佢地先教我lo~真衰><

跟住就教我擺野.汁野.加水.倒碗

雖然佢就係教左我呢d野

但係最多人果陣~我都忙到死lo

好多人都唔知我係新丁

係咁叫我落order~埋單

大佬~教左我15min咋~鬼識咩

搞到下下都話:請等等∼我搵其他同事幫你

好冇面好冇飛士lo

有時我又鬼死咁得閒∼其他人又忙到死

我又唔知行去邊咁 = =

唉∼超慘lo

有個衰肥仔∼又唔係經理∼應該係大師兄

最惡係佢lo

我又唔係跟佢wo

但又係咁點我做野lo

又講d我聽唔明的術語

我唔明∼又鬧我lo

最衰的係∼

我拎住個茶壺

佢一野倒d熱水落黎

搞到我隻手變左紅龜手

佢道歉都冇lo

反而仲大大聲叫我:仲唔快d拎走!!!?

如果我係客人∼實一野倒落佢塊面

x你個乂乂y呀..

之後又見到佢係度偷食lo

真可惡...

做呢行真辛苦

成日要拎熱野

見到個女侍應成碗面倒落張台同個客到

搞到boss同經理即刻飛過去補飛

唔知佢會唔會俾人炒呢∼好慘lo

好彩∼我今倒寫左半杯水落個客到

好似冇俾boss睇到

如果唔係就zzz啦

做左4個中

鐘意拎到呢張紅3魚

真係要箱起佢

不過冇緊要啦

食完甜品同睇要前度之後

咩嬲咩煩惱都冇哂lu

希望佢唔好真係當我水魚

請我啦

最好就做學徒啦∼yu!!!


2010-06-21 01:04 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 171 | »
   
  Applications: Photos Profile