Home Forum Profile Inbox   Logon
   
Send HO38HO a message


Information
暱稱: 龜浩
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區

New Entry
新年下
新年上
生日週
領訓camp
鐵達尼號

Friends


Σ(☉▽☉"a
2008 年 11 月 11 日  星期二

今日終於派完d卷卷啦

十分不爽

未派長題目分之前

先看chem的mc分數

一看之下

得10分--全班最低....---真係高極有限...

好彩份長題目都唔錯

拉番dd....

最後的2堂先怕

phy+中文

死啦2份都肥架wo

好彩~收到份phy卷35分

真係開心到哭---雖然係我班上是好差= ="",,,

但係立即被人串= =""

---我高你好多wo= =""

嗚嗚...

之後派中文

好明顯地真係肥左

死啦~中英文肥左

ok明白哂啦..

可以唔洗讀上去架啦...

唔得啦

我唔可以再被人串到上心口都唔理架,,

哼哼

我今次大考

唔係

係會考

一定要串番你地....

成為龜中之龜0.0

總之今日is  a sad  day

不單止俾人串又俾人欺負

真係呀..龜都唔可以咁欺負嫁....

放學去了數學學會

去完先知道原來中國內地同香港有好大分別

余情話佢小六已經開始讀果d數(----果條同時開著水喉果條)

仲出左條類似的數俾我計- =""

好可惜地忘記了

在全班第一?

全級第一?

全校第一?

全區第一?

全港第一?

相比起其他地方--eg...內地

都會完全不同了

那麼我這些全班包尾的人怎麼辦呢...


2008-11-11 08:01 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 171 | »
   
  Applications: Photos Profile