今日我地要測地理..仲以為會好難搞到我係甘係到溫6:30就起左身=3='
成日係甘傾點慶祝MISS GE生日..D人係甘嘈嘈嘈-[]-'
HAA....我今日超乖呢..上數學堂居然冇訓教而且仲好勤力甘做NOTES TIM..^V^
放左學之後仲同左LEMON去買野..番到黎就玩電腦LU..>3<'
今日好HAPPY呢..仲見到樂同瑩瑩好似好番甘..真係好NAA!!
倒數16日...預祝自己生日快樂^V^