其實>>點解...
我要做咁多野?
PREFECT>>>
一開始我可以refuse 何太..
根本就唔洗聽任何人意見
根本就唔洗理任何人感受
但係點解我要唸咁多野?
輔導員>>>>
呢個冇得賴
因為係我自己接受ge~
主席>>>>
當今日鍾太問:::你係點選出來ge ?
我答::俾人逼ge>>>
唔通冇俾我更合適ge人 MA ?
唔係唔願意做>>
而係我唔鐘意成日對住D公仔講野..
成個傻仔咁!
可唔可以比D反應呢?
其實每個人做野都有原因ga.
對住你地我會so happy~
BUT~對住(你地)我會UNHAPPY!
|