冇人叫你尼GA 係你自己尼炸..... 我地冇人叫你尼GA 仲係到嘈.. 我話真正車神咩... 打機戈D炸... 16碎有私+ 車排@@?
冇人叫你尼GA 係你自己尼炸.....
我地冇人叫你尼GA
仲係到嘈..
我話真正車神咩...
打機戈D炸...
16碎有私+ 車排@@?
客我咩....
成日講D野 有D常識.....
好心你LA...
16碎仲讀緊6六年級 唉~~