| «‹ June 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|
2010 年 12 月 31 日 星期五  |
| 2010-12-31 |
分類: 未分類 |
十年一個blog 年尾o my god
o~ 又rap野
呀何去左大陸出差
happy左好多
e個星期好多野做
教d fd ge fd跳break-.-
仲係女仔tim- -
教佢地d基本野 教左好內
e+仲算可以la~
有2個女好唔係好熟唔係幾行練野
教到我呢- -" 未是個一次過教咁多個- -
又rap反幾句先~
2010過好快 就快又要講88
2011我又大 今年d野未做哂-3-
跳break跳到爆哂太
街青就快我挽哂=]
|
|
|
^~^加油..得閒教埋我跳..!我有feel想學.!!
|
|
|
最後哥句搞到我有啲不爽~_____________~
|
|
|
HOU106 於 2010-12-31 08:23 PM 發表:
多謝wo呀嫂~
|
|
|
LCIxvx 於 2010-12-31 08:12 PM 發表:
~~~~~~~~~
|
|