YaN♥BloG
△我的野蠻,
是你的縱容▼
HOWever
暱稱: ◊欣♪
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
謝'
nothing else
成班癡線
happy new year
每月文章
2009 年 4 月 22 日  星期三   晴天


自我評價 滿足 分類: 評論

哈哈!
其實我係一個點o既人o尼?
我覺得...
從性格方面剖析,
我係一個白痴o既人,
因為我鍾意笑(特別係大笑''),
又鍾意喊,
o尼d係o米叫感性牙?
哈哈!
白痴!
仲有,
我今日白痴到d數學遊戲冇一個識玩(俙俙都係),
o矣!
失敗!
平時又會放小息以為係放lunch,
有波撲埋黎又o吾識避,
落雨又o吾識開姐,
哈哈!
自覺白痴也!
而且我覺得自己絕對係一個變態o既人,
但變態o既程度應該o吾算嚴重掛∼
如果可以o既話,
我希望我係智商二百o既人,
o甘我就會好聰明o拉!
呵呵!
計數都會好快!
而且勁過鄭凱文,
yo!
我係一個無聊同鍾意發白日夢o既人,
我幻想我係憶萬富翁,
我係白雪公主,
我係愛因斯坦,
我係mr.lam,
我係bill gates,
我係mother theresa,
總之我要做一個偉人,
哈哈!
從以上資料分析,
本人係一個好人∼
好野!
無聊...
*o吾鍾意鮑太牙!!
我d普通話冇甩過嘴,
又夾埋口形,
比得我八十分,
可惡!
第五組在我心中是最好的!
粉皮的花輪萬歲!
小丸子萬歲!
爺爺也萬歲!

 






訪客留言 (返回 HOWever 的日誌)


Iceblue_08 於 2009-04-23 08:05 PM 發表:
你係一個樂天ge人!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

樂天?
you2
Posted at 2009-04-24 09:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



add2612 於 2009-04-23 07:38 PM 發表:
打到呢篇野已經証明左你係xx既人啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

xx o既人?
xx代表d乜牙?
不是白痴吧?!
Posted at 2009-04-23 07:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mandy0102951 於 2009-04-23 06:26 PM 發表:
你唔係低能
只係可愛
好似小朋友一樣咁有童真
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

童真?
哈哈!
或許是吧!
Posted at 2009-04-23 07:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MillY_child 於 2009-04-22 09:34 PM 發表:
1C 在我的心中是最好的 =]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

i love 1c ,too
Posted at 2009-04-23 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



c___ 於 2009-04-22 08:14 PM 發表:
肥林都想做當
n0n0n0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈
Posted at 2009-04-23 07:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wongmanching 於 2009-04-22 07:45 PM 發表:
第二組在我心中也是最好的

你是怎樣的人呢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第二組?
oh!i c!
你地組真的不錯!
Posted at 2009-04-23 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ann3034 於 2009-04-22 07:00 PM 發表:
你係一個極度低能既人呢
哈哈!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我低能,
but you2!
Posted at 2009-04-23 07:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


« | 1 | 2 |
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





好友名單
文章分類
全部 (105)
分享 (20)
日誌 (54)
我手寫我口 (18)
其他 (5)
評論 (7)
未分類 (1)
日誌統計
文章總數: 105
留言總數: 882
今日人氣: 0
累積人氣: 5543