| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 29 日 星期一  |
| 測完啦 |
分類: 未分類 |
派左4科囉
中文幾好 全班第4 嘿嘿
英文就,,,努力吧啦,,你得既
數學,,扣D濕醉野扣左7分,,好唔抵,,明明岩左答案,,
科學,,都OK啦,,唔錯既
今日番學都冇野做
係朝早果陣比呀文踢左一腳囉,,,
佢一定係暴力狂,,,
呢排朝早好遲起身,,搞到日日同呀傑飛的,,無奈
今晚早D訓先,,
===========================
決定左啦 由呢一分鍾開始 我唔會再打機嫁啦,,
一定要拎好成績\ . /
睇完留CMCMCM=V=
|
|
|
Re龍:盡量啦- -..f.2呢年好緊張
Re妹:多謝先啦 今次唔算好啦=-= 下次應該可以再好d的=]
|
|
|
龍少 於 2007-10-29 10:33 PM 發表:
放鬆d吧啦! 又係你教我既,,,打機係放鬆既好辦法。 呵呵^w^ 但係加油吧。 我實為你打氣既。 cm到了= =v
|
|
|
怡*YI"]] 於 2007-10-29 10:03 PM 發表:
@v@哥 我黎左喇a_a+ xDD 你叫我得閒黎吹10幾句牙嘛xD 黎左喇=]] 你D成績咁好-W- 係到恭喜你先*0*xD 冇啦啦踢你一腳-[]-?咁堅@_@
|
|
|
○ § 偷心賊 •fing § ○ 於 2007-10-29 06:23 PM 發表:
第一> < 唔好逼得自己咁緊 自己溫左書 盡左力就得la add oil
|
|
|