- "HunG,,,之Bl0G`
-   歡迎歡迎,,
___多留c0mmEnT`
thzz``"
HUNG_HUNG
暱稱: HunG`
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-02
2011-12-29
2011-12-27
CHRISTMAS
回憶:)!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 10 月 7 日  星期三   晴天


2009-10-07 分類: 未分類

 琴日冇打到`因為太多功課冇打到-_-'

略略講下琴日`

6/10`

好似冇咩特別咁-_-'

中文堂湯sir岩岩教完個實用文既調查報告點寫

就叫我地番去作600-800字比佢`膠的嗎?

上mus同方立文係到唱喜羊羊xd`勁正.

eng`帶左我地落圖書館`勁正`係到玩xd

libs`好悶`又分組`

lunch過左c班食`

食完落去打左陣波`

番番上黎玩`爽`

phy`好采唔係好悶-,-'

唔係死得`@@

最尾兩堂math`比左好多功課

教d野都ok明`

放學`上左天台練下乒乓波`

練到5點幾到`就諗住走`係操場見到河馬就等埋佢`

番到屋企沖埋涼食埋飯就開始做功課`

但係我邊用電腦邊做功課做到1點幾都未做完-口-'

跟住留番係聽日做`

之後去訓`

7/10`

7點先起身`飲左杯奶就落M記`

食m記`食完做左陣功課同鍾番學校`

鍾請搭的`真好人-口-'

番到班房`做功課`

好采趕得切做曬`

geog`同獅子玩過三關@v@

玩左陣就冇玩了`

之番世史最尾果10分鐘先黎test`

做完放小息`

CHEM`比大眼曾話我同鍾係到傻笑`膠既`

eng`對informal test`

改左分`變左39.5`

之後叫我地聽歌詞`首歌幾好聽`

lunch過左c班食`食完落去操場hea`

諗住打籃球`但又唔想出汗`所以冇打到`

chis`好正`許榮耀真係正xd`

p.e唔洗過左b班到`

諗住訓教啦`點知比個老師拍醒左`

之後做下功課咁`

放學搵丘SIR幫我改星期5留堂`因為要打社際乒乓波`

一開始就要打`

打個紅社`條友都ok既`

衰在唔識接"西"唔係應該贏左我`

之後同林嘉豪打雙打`

對住譚啟程`同另外一個紅社`都係贏佢地`

跟住睇埋藍社同黃社既對決`就走`

比詩姐姐打左下-口-'仲要係咁比佢fade`@@

選籃球隊一定入xd

番到屋企係咁食糖xd`

今日好似冇功課`

唔打了`好攰`

-完-`  7/10`-]

出世時間`:2009-10-07 09:24 PM 比粒cm我吧`THZ  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


2009-10-05 分類: 未分類

今日好晏先起身`

之後仲好似好呆滯`

7點7先出門`要鍾等我咁耐添`s0r

番到去`做功課`

做完`上中文堂`

好采抽唔中我xd`差d就中我@@'

小息`係到玩`好正`

math x2`

都係教十字相乘`

都ok啦`

小息2唔知做咩黎`

cl`好無聊@v@`

hist`成功說服晶晶星期3先test xd

之後都係講番note`

lunch`唔知鍾死左去邊`

過c左班食`

食完`同河馬落左去打左陣波`

好成功`打完波冇咩出汗`

上番去`玩野xdd`

eng x2`

先講作文`講完派informal test`

informal test得果40分t^t`

噢`好差@@'

其實我都唔知自己錯咩-_-'

好似冇咩睇過份野`

chis x1`悶到差d訓著`

放學`唔記得上天台打乒乓波`@@

比ms 鬧死@@'

去左練跑`練完就練波`

今日冇得打比賽@@"

聽丫sir講好似星期日要去區場打學界`

冇記錯好似對陳震夏`@@

好似好勁`不過唔理啦`

做好自己就算啦`

練完同政`河馬`羅亨`泰一齊搭小巴走`

番到屋企好攰`

之後沖涼`沖完用電腦`

今日冇功課`正x)

-完-`  5/10`-]

出世時間`:2009-10-05 09:44 PM 比粒cm我吧`THZ  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]