| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
| 2009-10-07 |
分類: 未分類 |
琴日冇打到`因為太多功課冇打到-_-'
略略講下琴日`
6/10`
好似冇咩特別咁-_-'
中文堂湯sir岩岩教完個實用文既調查報告點寫
就叫我地番去作600-800字比佢`膠的嗎?
上mus同方立文係到唱喜羊羊xd`勁正.
eng`帶左我地落圖書館`勁正`係到玩xd
libs`好悶`又分組`
lunch過左c班食`
食完落去打左陣波`
番番上黎玩`爽`
phy`好采唔係好悶-,-'
唔係死得`@@
最尾兩堂math`比左好多功課
教d野都ok明`
放學`上左天台練下乒乓波`
練到5點幾到`就諗住走`係操場見到河馬就等埋佢`
番到屋企沖埋涼食埋飯就開始做功課`
但係我邊用電腦邊做功課做到1點幾都未做完-口-'
跟住留番係聽日做`
之後去訓`
7/10`
7點先起身`飲左杯奶就落M記`
食m記`食完做左陣功課同鍾番學校`
鍾請搭的`真好人-口-'
番到班房`做功課`
好采趕得切做曬`
geog`同獅子玩過三關@v@
玩左陣就冇玩了`
之番世史最尾果10分鐘先黎test`
做完放小息`
CHEM`比大眼曾話我同鍾係到傻笑`膠既`
eng`對informal test`
改左分`變左39.5`
之後叫我地聽歌詞`首歌幾好聽`
lunch過左c班食`食完落去操場hea`
諗住打籃球`但又唔想出汗`所以冇打到`
chis`好正`許榮耀真係正xd`
p.e唔洗過左b班到`
諗住訓教啦`點知比個老師拍醒左`
之後做下功課咁`
放學搵丘SIR幫我改星期5留堂`因為要打社際乒乓波`
一開始就要打`
打個紅社`條友都ok既`
衰在唔識接"西"唔係應該贏左我`
之後同林嘉豪打雙打`
對住譚啟程`同另外一個紅社`都係贏佢地`
跟住睇埋藍社同黃社既對決`就走`
比詩姐姐打左下-口-'仲要係咁比佢fade`@@
選籃球隊一定入xd
番到屋企係咁食糖xd`
今日好似冇功課`
唔打了`好攰`
-完-` 7/10`-]
|
| 出世時間`:2009-10-07 09:24 PM 比粒cm我吧`THZ [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 5 日 星期一  |
| 2009-10-05 |
分類: 未分類 |
今日好晏先起身`
之後仲好似好呆滯`
7點7先出門`要鍾等我咁耐添`s0r
番到去`做功課`
做完`上中文堂`
好采抽唔中我xd`差d就中我@@'
小息`係到玩`好正`
math x2`
都係教十字相乘`
都ok啦`
小息2唔知做咩黎`
cl`好無聊@v@`
hist`成功說服晶晶星期3先test xd
之後都係講番note`
lunch`唔知鍾死左去邊`
過c左班食`
食完`同河馬落左去打左陣波`
好成功`打完波冇咩出汗`
上番去`玩野xdd`
eng x2`
先講作文`講完派informal test`
informal test得果40分t^t`
噢`好差@@'
其實我都唔知自己錯咩-_-'
好似冇咩睇過份野`
chis x1`悶到差d訓著`
放學`唔記得上天台打乒乓波`@@
比ms 鬧死@@'
去左練跑`練完就練波`
今日冇得打比賽@@"
聽丫sir講好似星期日要去區場打學界`
冇記錯好似對陳震夏`@@
好似好勁`不過唔理啦`
做好自己就算啦`
練完同政`河馬`羅亨`泰一齊搭小巴走`
番到屋企好攰`
之後沖涼`沖完用電腦`
今日冇功課`正x)
-完-` 5/10`-] |
| 出世時間`:2009-10-05 09:44 PM 比粒cm我吧`THZ [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 264 | »
|