| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 9 日 星期三  |
["無聊的一天]  |
分類: 未分類 |
今朝7點幾就起左身`
超悶,,之後啊妹sd左個sms俾我
我就同佢傾到8點幾,,我就食早餐lu`
2個字就食完`之後9點幾個miss
黎左我屋企幫我maths.
剩系幫補英文既數學都
補左3個鐘=,="
超難頂`
跟住鍾鍾打俾我
問我出吾出圖書館
之後我話不如去L3(我樓下既平台)
溫書啦`之後佢話好啦`
甘岩要食飯`
跟住同佢講話食完飯先打俾佢`
跟住"食個飯食到2點幾=,="
之後佢打俾我,,甘岩岩阿媽又吾系屋企
之後打俾阿媽問可吾可以出去啦`
點知佢話我要學普通話=,="
之後走左去學`學完,,
勁無聊,,開住部電腦都吾知做d咩
聽日考maths.
今晚要溫書ahh`
*******************************
|
| 出世時間`:2008-01-09 05:21 PM 比粒cm我吧`THZ [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 7 日 星期一  |
[EXaM DaY--4]  |
分類: 未分類 |
今日已經系考試既第4日lu`
今日要考GeOG同Eng 既CoMP.
有預感實肥緊佬>3<``
所以冇嘜心情做
系Eng CoMP.到我做曬
但系GeOG就成PaRT冇做到
實肥緊=,="
唉唉唉`
算啦`忘記佢
放學之後..就去搭車
唉`原本諗住可以坐系後面..
但系比人坐左
之後坐左啊妹之面
佢隔離個李樂婷系甘系後面
踢我張"登"頂佢吾順
啊妹就系甘系到笑=,="
落左車之後就去左食格仔餅`
超好食`
之後就返左屋企食飯
今日超悶`
聽日考果D全部都系系禮堂考
所以吾洗溫
希望聽日考得好D啦
*************************** |
| 出世時間`:2008-01-07 05:44 PM 比粒cm我吧`THZ [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | ... | 264 | »
|