最近........無咩發生.....一切正常 係悶左D
同.......搵唔到工...... 失業了 呵
唔係食就玩 訓又訓唔著... 就係咁
無野食既元氣...又貴又唔好食...還是田中好..
同佢一齊整的...可以吧...
家中自己長大了的西瓜...好想...整難佢...太可愛...