琴晚做功做到訓唔著 今朝"W"CALL我起身 點知又訓番 訓到7點幾
返到SCHOOL都9點過D喇 "L"又唔見人
第二堂"L"返左喇 之後到左放學 搵"W"
同我講唔記得D路WO... 激死 點知見到佢 佢又係咁走
咁既情況下 當然要怒叫佢個名啦 係咪咁話先...
之後出左CAUSEWAY BAY 去唱K 發覺唔喜唱喇
唱完行去睇袋 唉...... 睇完去食野 都唔錯架...D豬紅
食完又睇 好累喇 走佬 去左"W"家 "W"DEE在家WO
8點幾就落去買雪糕食食 好好味 跟住搭車返家
跟住...... 冇野做 又做下功課 = ="
*********************************************************
未如想像般
|