今日比人叫醒左 出左去買野
無端端老爸比左1仟過我 佢話比我買野
哈 THX....
去買野 買APPLES 8個呀.....哈哈
之後陪兩老去睇衫 老爸買左件POLO SHIRT
老媽睇唔中 我都想買
我想去CB ..D-MOP..A.P.C..I.T..BALEN...
好掛住件3仟蚊 唉.
之後去左買食送 跟住返家 返到家又開工 累
岩岩睇到D野 好羨慕真係好羨慕.... 我做到嗎?