琴晚同豬公家族吃飯 BECAUSE豬公婆婆生日
原本吃飯前去了MK諗住買返學野 點知執左笠....頂
條街好多螞蟻行黎行去 攪到好迫 討厭
見佢執左笠咁就諗住去買其他野 點知時辰已到
咁就去找車搭入去吃飯 點知比人點 哈哈 好玩喇呢鑊
搵車搭 最後我們從MK走到油麻地搭車
BECAUSE架車根本就係度搭 但有人唔記得
好彩搭過一次 真係唔得你死
去到買野食 咩都唔比食 BECAUSE就食飯
成日食得一D腸粉 仲要行左咁多路 又餓又累
真係殘忍 最後還是入左零食蜜語 嘻
入到去酒樓 D人都未齊 但係就好嘈
<銘基書院40周年> 哈 嘈爆 主持既女人好煩
人齊 食野 全程豬公夾比我 大舅母大舅父第一次見
驚驚地 豬公的表姐剛結婚 她叫我新年去<豆>利是 嘻
跟住豬公扮佢媽子D動作 笑到我死 好鬼死似 攪到成枱人睇住
哈哈 他的2舅父叫豬弟下次搵個芳芳黎
食完 傾陣 走了 大約2點訓
第2日唔知醒同唔想返地無起身 10點幾醒時已經第2堂
成身都酸痛 攪到成日都好累.............飲茶 最後返工=0=
|