朝早又差d起唔到身 睇黎都仲未適應番正常的生活 頭三堂班主任堂 之後入hall開學禮 悶到我差d訓著-.-" lunch之後就開始上堂 中文又教番"醉翁亭記" math教番"希羅公式" 個阿sir教得明過曾志文n倍囉= = 之後到英文堂........ 偉仔感想"我終於搵到個教英文比鄧慧愉更差的老師啦" ............ 掛住miss 黃T.T
p.s.原來e間學校d學生無locker用架 黎緊e年睇黎都會好辛苦(肉體上同心靈上都會-.-)