破哂紀錄 咁耐以黎都未試過做咁多下掌上壓 聽日隻手實「不舉」-.-
操完波之後突然間講唔到野 仲有d想嘔的感覺 好彩過左陣都無乜野 係我的身體太差了~__~? 唔得 要操多d先得
聽日p.e.堂度高榜重 唉 最憎對住個尺-.- 唔知今年又矮左幾多cm呢
我的"義氣"到哪去了 快給我回來~~