今朝落勁大雨
搞到我係嶺南的第一次遲到就咁無左-.-
番到學校
要係cit room登記
比個當值阿sir吹漲
佢係度鬧緊條串佢既學生
跟住佢同個學生講
"耶穌都會發嬲,你咁做係唔值得原諒"
本應我都覺得無乜野
話哂e間都係基督教學校
點知佢之後彈多句
"佛祖都唔會原諒"
..................=.="""
忍唔到
當堂笑左出黎
gap佬一條
10點左右改紅雨
點知原來e間學校紅雨時無得早放之餘
lunch仲無得出去食-.-
繼F.1~F.5無locker用後第2件膠事
lunch.....
妖
最●憎d咁既人
lunch之後3堂訓下訓下又過左
放學唔記得左去搵張日龍罰企=.="""
希望佢都唔記得左我要搵佢啦
|