今日朝早去左唱k
補祝番神輝生日a___a
唔小心遲左出門口
sorry 啊各位v_v
不過今日好似唱得唔多夠喉
下次再一齊唱過~
下午同泉出左天悅
偉番左家幫手
其他人就去打機
我就去買deck
泉就去等佢既女神= =+
等到大約3點半左右
佢既女神終於出現啦@___@
謎之聲:「希望越大失望越大A__A」
番到去join番打機d人就過左荃灣悅來
走時見到俊豪同景耀= =
打完機去左偉舊居幫手搬野
泉媽同偉媽見到咁多人上黎幫手都嚇呆左= =+
搬完野去左新之城打機
沿路又見到俊豪同景耀仲有白粉
係唔係跟蹤我架-.-
去到機鋪成班玩打拳機打上引-.-
可惜都係破唔到8600@_@
打打下機偉仔同佢細佬join埋一份
小郭同姚原來係太鼓神人黎架@@
晚飯係吉野搞掂
and之後是碌齡time@_@
不過薰同泉就提早歸家先
今次....
分數都係唔掂
有待改善!
1點10左右散band
同狂dee一齊等402s
d班次都唔方唔疏囉-.-
等左勁耐先有車
番到家2點半
p.s. 今日過得超happy
難得有咁多個fd一齊玩
p.s.2 原來偉仔係碌齡世家黎
佢同佢細佬都好鬼死勁=口=""
p.s.3 狂dee的西瓜同炸彈才是王道A___A
|