成個月無上網.... 與世隔絕了 不過 唔知點解 反而有種感覺 上唔到網的生活反而有d舒服.... 至於上個月的事... 無唸住打番o波A__A 懶嘛cc
今日下午出左去打波 有輝,泉,薰,偉,姚,郭 又有d力不從心 原因....?? 我都想知 打完波輝先走 本應想去買袋 不過都係等聽日出波鞋街睇埋先 順便去埋無印 食完野落左機鋪玩陣 原來"魔斬"可以練臂力架 得閒都玩下先ccc 有d想學下玩鼓機呢 見豪玩得咁型= =+ 不過應該好難 音樂白痴嘛cc 11點左右散水
疤....會退?