又遲起身.... 琴日傾電話傾得太夜掛z.z"
今朝早會企左勁耐 大把獎要頒 都唔係又熱又焗囉~_~"
lunch番左Liy 囉番份會考證書 番到去... 唉 一種無言的感覺 而對住份會考證書時 又係另一種無言的感覺 老師 真係無乜邊個可信 臨走先見到張迪生 傾左2句就閃 有d失望 等我仲以為會見到麗雯添kakaka
琴日場波.. u 19除左我之外個個都打得好好!! 頹左陣.. 又要再努力啦 隊友們似怪獸 唔加多幾錢肉緊點追得上kaka