朝早.... 比潼打黎叫醒左z"z 話去唱k喎 10點半去到 點知好多人都未到=o= 等多陣先齊人 好耐無黎過荃灣neway唱 原來e家仲有得玩埋ps2 真係正=w= 唱到2點幾左右收房 送完人番屋企之後歸家 唸住訓下覺 點知無幾耐輝打黎話出西九逛逛搵野 唸唸下都好 跟住出左深水埗 買左個新機套 之後過左西九搵野 可惜都係搵唔到/_\
行完後上左美食廣場開餐 之後薰黎埋食下野又吹左陣水就歸家lu
那問題.... 那答案.... 其實我想點?