天氣轉凍
搞到我都感感地冒=.,=
電腦堂終於搞掂左第一個網頁啦
好彩miss話會比多四堂我地做
咁就可以整埋第二個網頁黎做對比囉
小息時建業唔知點解手多多
打爆左窗口塊玻璃=口=
搞到佢隻手係咁爆血
條友仲要話無事無事
捉左佢去洗傷口and帶佢落去校務處處理傷口
好彩個傷口都唔係介得太深
睇你以後仲會唔會多手\o/
chem堂個羅sir勁好玩囉
邊講書邊搵人開玩笑
潼不幸遭殃
指甲油 and 香水....
wakakakka
lunch夾錢買左個蛋糕番黎慶祝胡錦雄生日
好彩買多幾件西餅
唔係差d唔夠分=w=""
肥雄生日快樂=3=
英文堂and bio堂都有test
無咩心機做
求求其其做完之後就去左訓覺
放學開班會
又比人鵝個壁布T.T".....
要快d搞掂埋佢先得
之後上左去中文補課
一上到去就開始小組討論
完左之後miss同我講番我要改善的地方
下次要加把勁先得
就是失去過
所以才更加懼怕
|